Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ernst...

Kategori:


I dag har jag haft min "fackliga dag" på Lärarförbundet. Alltid lika trevligt! Har faktiskt fått fixat en hel del, känns det som. Bokat in en utbildning för våra nya ombud och knåpat ihop en inbjudan till en föreläsning till våren. Vi har bokat in en norrman som heter Atle Johansen, som ska diskutera hur man får roligt på jobbet. Verkar riktigt, förbannat skitbra..!  Dessutom har jag lekt Ernst och "känt in rummet", det vill säga att jag har hängt upp tavlor och gardiner på mitt och Evas fina, fiiiiiina kontor. Kul..!

Dessutom har jag imponerat lite på min omgivning med att knåpa ihop en käck middag bestående av entrecote, potatisgratäng, pepparsås och ett gott vin. Schysst tisdagsmiddag och blir ju en hygglig matlåda till jobbet i morgon.. :D Heja kalorier, de är trevliga!!

Nä.. Nu ska jag dricka mer vin. Skit i att jag ska upp halv sex i morgon!! ;P




































































































































































































 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: