Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Helgerna går fort

Kategori:

Då var ännu en helg till ända. Fasiken vad fort det går. Har trots min lilla "sjukdom" i går haft en bra helg. I dag körde jag ett sånt jäkla gott pass på gymmet. Tror jag fick all ork av att jag var så jäkla slapp i går. Nu tog jag fram lite "jävlaranamma"... Härligt!! Det är då jag funderar på att anmäla mig till Gladiatorerna. Känner mig på topp!!

Har dessutom hunnit med ett litet kalas nu på kvällskvisten. Tyvärr fick jag så jäkla ont i magen så det var bara att åka hem! :( Åldern..

Nu är det soffan som gäller. Ska kolla om jag kan hitta mina ansiktsprodukter till nåt bra pris på nätet. Har ju några favvosidor att välja på.

Ha en bra söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: