Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I morgon är det fredag!

Kategori:

Visst är det hemskt att det finns en dag i veckan, som alla bara önskar bort för att det ska bli NÄSTA dag. Jag
 snackar om TORSDAG..! Jag gör det också, men visst är det konstigt? Man kanske borde göra det bästa av torsdagen? Så man på Onsdagen kan säga "I morgon är det Torsdag" ;) Hihi.. I alla fall har den här dagen varit bättre än gårdagen. Visst.. Yrar runt i nå´t värktabletts-töcken och tappar saker och är allmänt snurrig, men jag kan ju i alla fall skylla på nå´t. Inte alla som kan det.. ;)

Jag hade ju som mål för året att hitta på roliga saker och nu har jag bokat in en hel del faktiskt. Ut med goa kompisar både nästa fredag och lördag. Veckan därpå blir det festligheter med goa jobbisarna och sen är det nästan dax för Stockholm och Rammstein. Tur man är så ung så att man orkar! ;)

Nu har jag bänkat mig i soffan och i kväll kommer ju ett program som jag bara inte kan missa: Biggest Loser, Sverige. Helt fascinerande att se... Förra veckan var det en man som gått ner 16 kilo på en vecka! S E X T O N    K I L O!!!! Där ser man att det går om man bara vill!

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att göra inget!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: