Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jobbmåndag!

Kategori:

Vardag.. Ett härligt ord egentligen. Hade man inte vardag, kunde man inte njuta av helg. :) Jag tycker det är jätteskönt att ha kommit igång igen. Fast det var svårt att sova i natt och det var svårt att behöva tänka på jobbet. Inte van att tänka nu ju... ;) Det ska nog bli ordning med det. Dessutom har jag inte käkat något onyttigt på hela dagen. Yes!

Fick dessutom svar på mitt mail som jag skickade till kompetenscentrum häromdagen angående mina studier. Jag vill ju så gärna plugga historia. Nu visar det sig att det finns distanskurser som man kan söka. Nu måste jag bara ta ett beslut på om jag ska det eller inte. Tyvärr fungerar jag ju så att jag kan inte söka ett ämne och gå in för det halvhjärtat. Nä, fan.. Då är det MVG som gäller!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och bara göra inget. Najs!

Pussåkram..!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: