Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Karaktär?

Kategori:

På något vis har min karaktär försvunnit under jul och nyårshelgen. Den är puts väck.. Frossar i precis ALLT... Snabba, fina kolhydrater. Är ju som sagt innan en kolhydratsjunkie om jag inte har min karaktär alert. Jag blir så trött på mig själv. Jodå.. Har tränat som en besatt och tur är väl det, annars hade väl dessa ledighetsveckor resulterat i 5 kilo plus på vågen. Fan.. Jag ska ju NER 5 kilo, fan inte upp.. Dumma mig!!!! På måndag börjar jag ju jobba igen och då hoppas jag att jag kan börja sköta mig.

Nu sitter jag redo i soffan och väntar på Thåström på SVT2. Konsert från Way out West. Fan, vad bra han är. Längtar tills han släpper nya skivan. Då har jag två dagar på mig att lyssna in den tills jag ska se honom på Trägårn. Ska bli så braaaaa....!!

Jag funderar på om det hänt något annat kul eller intressant i dag? Näeh.. Faktiskt inte. Kanske är bra?

Ha´t fint nu..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: