Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Lördag och solsken

Kategori:


Heja solen och heja lördag! Tog mig en liten sovmorgon och åkte sen till gymmet. Lördagar vintertid = hårdpass på gymmet. Körde crosstrainern i en halvtimma och sen var det dags för cykeln. Halvtimma där också. När jag cyklade som mest, kom gymmets "old man" fram och gav mig träningstips. Tyckte jag körde på tok för mycket cardio och om jag ville gå ner i vikt borde jag satsa på max en halvtimmas intervall samt högre vikter i gymmet. Detta för att öka testosteronhalten..! Öhh.. Fan, jag kör ju svintunga vikter för att vara tjej.. Kontentan: Han tyckte jag var tjock? Eller..? Ja, det läste jag in i samtalet i alla fall.. FAN!!

Sen käkar jag ju som ni vet massa jäkla piller för min hand. Har lyckats få alla biverkningar som finns. Yrsel, finnar, illamående och ont i magen.... Ja, plus att jag fortfarande har ont i handen och tydligen är tjock..! ;D DUBBELFAN!!

Annars har dagen varit bra.. Haha.. Träffade en gammal vän som hastigast och det gjorde mig på gott humör. Nu försöker jag dricka ett glas vin, men det går sådär.

Ska kolla TV och slappa i soffan. Kan ju vara käckt det också..!

Ha en fin lördagskväll!

Kommentarer

  • din troga läsare säger:

    äsh gubbar är skit, jag fick en utskällning av en med, bara för jag parkerade min bil på fel ställe tydligen, idiot!

    2012-01-15 | 22:30:43
  • Ambjitt säger:

    Haha.. Jag är mest nyfiken på vem som är den trogna läsaren.. ;)

    2012-01-16 | 20:08:11

Kommentera inlägget här: