Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Måndag

Kategori:

I dag har det varit styrelsemötedags på Lärarförbundet igen. Alltid lika spännande och intressant. Tyvärr var jag tämligen grinig när jag anlände dit på grund av att jag knappt sovit i natt. Satans arm och hand! :( Som tur var fick jag piggnat till under dagen, så det blev allt en timmas cardio på gymmet innan jag åkte hem.

Nu har jag precis pratat med bästa syster på telefonen. Diskuterade Minnas dop och vad man ska köpa till den lilla fisen. Har ett par månader på mig att komma på nå´t. Blir väl något bra från gammelmoster! ;P Fast inbjudningskortet kom ju aldrig fram, så jag kanske inte är bjuden? Hihi..

I morgon börjar jag tidigt och sen blir det gymmet innan det ÄNTLIGEN är dags att fylla på ögonfransarna igen. Tänk vad lätt det är att skapa ett beroende. Fast det är inte bara fåfänga. Tycker jag ser piggare och gladare ut med dem. Eller, ja.. Det kanske är fåfänga... :D

Nu ska jag packa gymväskan till i morgon så den är redo. Ha en bra kväll, alla...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: