Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nytt läkarbesök

Kategori:

Jag har ju som ni vet lite problem med den där siffran 40..! Nu tycker jag det bekräftas allt mer, det jag är övertygad om: Att det går utför med tanten! Har ju haft ont i min hand, speciellt i mitt ringfinger i ett par månader och i dag fick jag nog av smärtan och fick en ny läkartid och en ny läkare. Nummer tre..! Doktor nummer tre, som heter Josef, var faktiskt väldigt noggrann och det kändes som om han tog mig på allvar. Kan också vara så att han inte orkade höra på mitt bölande. ;) Han skickade mig på provtagning och i morgon ska jag åka upp och röntga handen. Nya fina piller fick jag också. Funderar snart på att åka in och sälja bakom Storan. Haha..

Annars har dagen varit väldigt bra. Goa´ungar och goa´ kollegor på jobbet. Solen har visat sig och jag varit och tränat. Återigen en timma kondition och i dag fick benen och magen en rejäl genomkörare. I morgon blir det en vilodag, eftersom vi har medlemsmöte med Lärarförbundet till klockan 20:00. Det ska bli intressant.

I kväll ska jag bänka mig framför TV´n och kolla på "Biggest loser - Sverige". Där kan man se hur rätt kost och motion ger resultat. Sånt gillar jag..!!!

Ha en fin kväll, alla SEX som nu besöker min blogg... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: