Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Obeskrivligt godissugen....!!!!

Kategori:

I dag har jag haft min expeditionsdag på Lärarförbundet. Tänker varje gång jag kommer dit att " i dag har jag nog inte så mycket att göra". Även i dag tänkte jag så.. MEN.. Varenda minut jag är där, så finns det att göra. Alla som undrar vad "facket gör" borde PRAOa där en dag. Helt slut när jag går därifrån, men det är så jäkla roligt och intressant så det är det definitivt värt..!

Åkte till gymmet en sväng innan jag begav mig hemöver. I dag var det faktiskt bara en sväng. Rätt skönt emellanåt att inte träna skiten ur sig. Måste vara därför jag är så inihelvetes godissugen nu. Funderar nästan på att ta till knepet som jag hade när jag var liten och inte fick handla godis hur som helst: sirap blandat med havregryn! Ja, jag veeeeeeeeeet..!! Tyst!

Nu sitter jag med en ansiktsmask och badrock och bara myser. I morgon är det dessutom äntligen dax att besöka världens bästa frisör - Christina på Hårstudion. Bara 5 veckor sen sist, men 11!!!!! veckor sen senaste blonderingen. Fy fan vad jag ser ut..

Nä.. nu ska jag käka sirap.. TONVIS!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: