Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Otroliga människor

Kategori:

Otroliga människor finns runt omkring oss. Vissa är otroliga på grund av deras kunskap, sätt, personlighet eller genom att bara finnas till. Andra är veeeeeeeerkligen otroliga. De som vet allt, har varit med om allt och dessutom hundra gånger värre eller bättre än någon annan. De som bara måste hävda sig. Ja, jag vet att det oftast ligger en djupare anledning till deras beteende, men jag orkar ändå inte med dem. En sådan människa har jag träffat i dag. Oh my God..! Om någon någonsin upplever mig som en sådan person, så säg till mig. Nej, förresten... Slå till mig. HÅRT!!

Annars har jag haft en bra dag. Både på jobbet och på gymmet. När jag kom hem tog jag mig i kragen och bäddade rent i sängen. Så mysigt med rena lakan!

Har ju fått en del goodiebags med all nätshopping som jag ägnat mig åt under åren. Testade ett parfymprov som jag fått. Fy faaaan vad gott den luktar. Nu måste jag ju köpa den. Ny nätshopping på gång, skit också! ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    älskar såna människor;) hahaha

    2012-01-10 | 22:53:33

Kommentera inlägget här: