Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Senor i handen, doktor Josef, träning och mina fina klänningar.

Kategori:

Så skulle man faktiskt kunna sammanfatta hela min dag. Eller, nja.. Jag har ju faktiskt jobbat också. I dag har jag jobbat med kommunens webbsidor. Kul men jag blir fruktansvärt trött i skallen. Fast riktigt trevligt när jag känner att jag gör ett ganska schysst jobb med det lilla material jag förses med.

Var ju hos doktor Josef. Han klämde och böjde och klämde ännu mer och tryckte och böjde på mitt stackars finger. Jodå.. Han konstaterade att det är väldigt svullet, men att han inte varit med om den här åkomman innan. Kul att just jag kunde bidra med något speciellt och annorlunda. Efter vidare diskussion med en av hans kollegor, kom de fram till att ortopeden vore mer lämpligt för mig att besöka. Ny remiss dit och ny väntan. Det som de ändå var nästan, ganska säkra på är att det verkar vara en sena i handflatan som mår lite tråkigt. Fortsättning följer igen, alltså...

Efter jobb och doktor, så åkte jag till gymmet. Skulle ju varit hos Mia och gjort mina ögonfransar, men hon hade blivit mormor och avbokade tiden. Blää...! Fast kul för henne! :) Cyklade en timma som uppvärmning och sen körde jag axlar och rygg. Ökade lite på vissa av axelövningarna, så jag hoppas det kommer kännas i morgon. Ett fint pass, återigen..!!

Hämtade mina beställda klänningar på vägen hem. Båda var toppen!! Så kul när man köper online och det passar. Fast jag har väl lärt mig nu vad som funkar och inte. Har ju skaffat en del erfarenhet på den fronten. Hihi..!

Nu sitter jag i soffan och slappar. Har precis betalat månadens räkningar och det är lika tråkigt varje månad. Kan man inte bara få behålla lönen någon jäkla månad på året!?

Ha nu en bra kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: