Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Skitväder, skitväder och åter skitväder...!

Kategori:

Nu är jag jäkligt trött på det här vädret. Jag hatar att vara inomhus hela dagarna, men det går ju fasen inte vistas ute i det här skitvädret. Ja, jag vet: Det finns inget dåligt väder.. bla, bla, bla... Joooooo...! Detta är typexempel på jävligt dåligt väder! Blä!

Har i alla fall varit och tränat och i dag gick det prima. Höjde till och med lite vikter i dag. Känns som om det var längesen sist? Hmm... Sen blir det bowling och bio. Bowling är jag ju urusel på redan innan, undrar då hur det går med en svullen hand? Kan ju skylla dåligt resultat på det då. ;) Bio är det hundra år sen jag var på, tror jag. Väldigt längesen, i alla fall. I dag blir det Sherlock. Vet inte om det är någon vidare bra film, men mysigt att gå på bio och käka godis ändå.

I dag hade jag tänkt att gå upp i tid, fråga mig inte varför eftersom jag är ledig. Nåväl, det blev ändå inte så. Fasen vad det är skönt att ligga och dra sig på morgonen. Kommer bli jobbigt att vänja sig bort med på måndag morgon.

Nu ska jag ägna ett par timmar till ett av mina favvo-nöjen: WEBSHOPPING!! :)

Ha en bra dag, alla..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: