Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Söndagsångest?

Kategori:

Söndag minsann. Ledigheten går mot sitt slut och det är verkligen dax att ta itu med vardagen igen. Jag hade goda ambitioner att komma upp i tid i morse, för att öva lite inför morgondagen. Ställde klockan på 8, tänkte att det kunde vara lagom. Kom upp ur sängen halv 10! Gick sådär att komma upp alltså...

Efter frukosten drog jag till gymmet. Körde återigen ett riktigt grymmepass. Känner mig i synnerligen god form och det gillar jag! Kan bara värken i handen gå över också, så blir träningen riktigt awsome..!! Nu är det bara kostomläggningen kvar...

Nu håller jag på att baka. Ja, det är inte jätteavancerat, eftersom jag lånat en bakmaskin av en jobbkompis. I med alla ingredienserna och tryck på "Start". Som sagt, krävs ingen Einstein för att klara, men ändå. Kollar också igenom min kalender för våren och försöker styra upp mitt liv. Fasen vad mycket enklare det var när man var barn och mamma och pappa fixade allt. ;)

Inför våren har jag också tänkt att jag ska försöka hitta på saker. Behöver inte vara något avancerat, men börjar bli trött på hemmets fyra väggar. Kanske ett biobesök eller en fika någon gång då och då. Jag behöver aktiveras med annat än gymmet. Håller på att förvandlas till en tristnisse...

Nu är tydligen tvätten klar. Blir ju kul att gå och hänga upp den. Hihi.. Sen är det dags för middag, något NYTTIGT!!!

Ha en bra söndagskväll..!!

Kommentarer

  • jennnniifer säger:

    du är så duktig du annbritttt :D

    2012-01-08 | 22:11:00
  • Ambjitt säger:

    Haha.. Eller hur?!! ;)

    2012-01-09 | 07:27:47

Kommentera inlägget här: