Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tomtefritt

Kategori:

Nu är julen officiellt över här hemma. Har ägnat eftermiddagen åt att ta bort tomtar och röda saker. Så jäkla skönt! Nu vill jag ha vår, vår och mer vår. Är trött på mörker.

Annars går jag in på ledighetsvecka nummer två. Har varit och tränat och hoppas att resten av årets träningspass går bättre än det i dag. Fasen vad segt det var! :( Annars har jag inte så mycket mer inplanerat i veckan än just träning. Ska träffa girlsen på fredag och ta en repa på stan. Ska bli jättekul!

Har hittat en ny sida att shoppa ifrån: Sportamore. Gjorde lite fynd vad det gäller nya träningskläder. Tights och linne, nice! Fasen vad jag kommer träna bra i dem! ;P

Börjar bli dags att tänka på middag, känner min lilla mage. Satsar nog på korv stroganoff i dag. Goooooooott!!

Såg dessutom att de ska visa alla Jönssonligan-filmerna på tv, med start i kväll. Funderar på en liten nostalgikväll och kika på eländet. :)

Nähä... Nu är jag hungrig...!! Puss å kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: