Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Trevlig fikastund

Kategori:

I dag fick jag äntligen kommit iväg på fika hos min gamla favvo-svärmor. Det känns verkligen som att komma hem, även efter alla dessa år. Hon är bara bäst!! <3 Så himla trevligt att träffas och prata en stund. Tyvärr blir det för sällan, men får försöka bättra mig på den punkten. Fick dessutom en fin blomma av henne, en Julros. Undrar om jag kan hålla liv i den?

Ska ju ut med girlsen i morgon och slängde en snabb kik i garderoben. Vad faaaan ska jag ha på mig?! Tycker jag ser ut som en tant i allt som hänger där. NEJ.. Jag vägrar vara en tant!!! Nåväl.. Oavsett kläder, ska det bli kul att göra sig snygg, dra i sig lite vin och gott käk och fnissa lite. Fasen vad kul vi har när vi träffas. Snacka om att vara 15 år på nytt.

I morgon är även sista dagen på min långa jul och nyårsledighet. Konstigt vad fort tiden går?! Nu ser jag fram emot våren på riktigt. Fick även någon konstig fundering på att läsa någon kvällskurs. Är sugen på historia. Vet bara inte hur jag ska hinna med allt? Dygnet har 24 timmar även 2012, eller? ;)

Nu ska jag nog ägna resten av dagen i soffan. Tycker att gym, fikabesök och en snabbvisit i mataffären räcker för i dag. Ska väl lagas någon middag också, men annars så tror jag orken officiellt är slut.

Ha en bra kväll, alla fem som läser min blogg. :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: