Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vääääldigt trött

Kategori:

Anledningen till att det inte blev något bloggande i går beror på att jag minsann var ute och svängde mina lurviga på stan. Fyra glada flickor träffades på Harrys halv åtta för att äta och dricka gott! Fick knött i mig en Harrys-burgare, som de fick gjort glutenfri och allt. Gott! Vin och glass och kaffe slank också ner innan vi bestämde oss för att kolla runt lite på övriga ställen i stan. Rätt dött överallt, så när vi betalat garderobsavgift på typ ALLA ställen återvände vi till Harrys igen. Jag hade jätteroligt och det var längesen jag var ute nu så jag behövde komma ut och luftas lite.

När jag vaknade i dag på förmiddagen, så var livet inte lika prima. Fyy faaaaan vilken jäkla huvudvärk och inte en enda huvudvärkstablett i huset. :( Gick och la mig igen,  till närmare halv tolv när jag ändå tyckte det var dags att gå upp och käka lite frukost. Hittade dessutom en förskrämd liten Ipren i handväskan - Lycka!!

Efter frukosten bestämde jag mig för att jag måste aktivera mig. Bytte sängkläder och städade hela huset. Gick ju inte fort, precis men nu jävlar är det gjort. Soffan resten av den här dagen, alltså!

Ha en fin lördag alla goa!


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: