Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

40 +

Kategori:

För ett år sen sprang jag runt och irrade på Roms gator och torg med fasan över att fylla 40. I år har jag inte irrat runt så mycket med fasan över att bli ytterligare ett år äldre, jag får väl helt enkelt gilla läget.

Det som är trevligt med dagen är att jag fått det som stod på önskelistan. Den fiiina klänningen fråån Desigual och den gula parfymen från Puma och lite annat smått och gott som fina hårspännen och nagellack. Dessutom ska jag fortsättningsvis slippa att svettas ner min telefon när jag tränar. Fick en hållare att sätta på armen. Strålande!

Resten av dagen ska jag försöka smälta ett halvt ton marängswiss som jag knött i mig och så ska jag prova nya nagellacket med magnetmönster. Späääännnnnnande..!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: