Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Badkarsbloggande!

Kategori:

img_8243 (MMS)

Ska ju som sagt ut och käka i kväll och hälla i mig enorma mängder vin. Därför får jag ju se till att göra mig lite snygg och i dag har jag en äkta "me, myself and I-dag". Började med en go sovmorgon. Käkade frukost och åkte till gymmet. Passade på att sola innan jag drog igång ett schysst pass. I timma cardio och sen ben och mage. Åkte hem och drog i mig lite lunch, strök lite och gjorde manikyr och pedikyr.  Nu ägnar jag en stund i badet innan själva restaureringsarbetet börjar. ;)  Ska vara hos Josse 17:30 på nå'n form av fördrink och sen har vi bord 19:00. Hoppas bara inte det enbart är nötter ute på stan i dag. Jag är för gammal för det..  Puss så länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: