Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Cyklar en stund

Kategori:

I dag blir det blogg från cykeln. Ska ju ändå sitta här i en timme, så jag kan ju förena nytta med.... Nytta? 
 
Har varit på expeditionen i dag. Mycket pappersplock i dag, men gott att få det gjort. Eller ja.. Jag är ju inte klar, men ändå. 
 
På lunchen gick vi till det nyöppnade "Tullen" vid torget. Beställde en Caesar och personalen var allmänt skitotrevlig. Stör mig mer de dagar när jag själv är överdrivet trevlig. Tror dessutom de kryddade salladen med extra gluten, för fy faaaan vad magen har svullnat upp. Frågar någon om jag snart ska föda så vet jag inte om jag ska döda dem, eller bara svara JA.. ;) 
 
Som tur var hann jag prova en klänning innan magen svullnade. En blå, spetsklänning. Blått är ju inte min färg, men mina medshoppare tyckte jag såg näpen ut i den. Jag såg fan inte näpen ut ens när jag var 5 år, så klart som fan att jag köpte den.
 
Får seom jag kan fixa nå'n bra bild på den en dag..
 
I kväll ska vi på Tio Pepe och fira lite jobbkompisar. Ska bli trevligt.. Hoppas bara magen har lugnat ner sig tills dess. :( 
 
Just det ja.. Lägger med en länk till en riktigt bra låt som jag upptäckt.
 
Puss på er!
 
 
 
 
Listen to Skin by Sixx: A.M. on Spotify: http://open.spotify.com/track/7Cg7OoKzK3dF04d8LJHhQT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: