Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dessa förbannade måndagar..

Kategori:

Somnade som en klubbad säl i går kväll. Var väl något trött efter helgens bravader. Vaknade pigg och utvilad, fast utan röst. Förkylningen har snott rösten och i dag har jag mest kraxat. Dagen har varit lugn och fridfull, trots att det är måndag. Vi har möblerat om på jobbet och det blev riktigt bra. Kul med lite nytt inför hösten. Inte för att jag vill tänka på den ännu, men ändå. Kollar man vädret kan det ju lika gärna vara november eller nå´t sånt. Blöh!!

Fick tagit mig i kragen och åkt ner till apoteket för att hämta ut mina jävla tabletter för handen. De ÄÄÄÄÄRRRR ju så billiga. Tog en på direkten och svullnaden minskade med typ hälften, så.. JA, de gör nytta. Typiskt. Dessutom har jag inlett min deffperiod i dag. Har tamejfan inte varit så hungrig på länge. Inledde med ett par kokta ägg, käkade gröna linser, tonfisk och salsa till lunch och en svampomelett när jag kom hem. Gör inte detta nytta, så utlyser jag en strejk och tänker sluta träna och tillbringa resten av mitt liv i en onepiece på soffan, käkandes praliner.

I morgon ska jag fixa våra webbsidor på jobbet innan jag går på semester, sen blir det gymmet och när jag kommer hem lär jag få städa. Sunkvarning, klass 1 här hemma. Blöh!

Näh. Nu ska jag slappa eftersom jag har klarat av månadens räkningshög.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: