Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En bra dag!

Kategori:

Vissa dagar är bara så bra. I dag har det  varit en sådan dag. Trodde väl inte det när klockan ringde i morse. Sovit dåligt, eftersom jag hostar så fort jag lägger mig ner. Konstigt att jag inte hostar när jag står upp? Nåväl.. Nyttig frukost och sen begav jag mig ner till expeditionen. Hade blivit förvarnad att telefonerna inte fungerade i går, men det var fixat i dag så det slapp jag ta itu med. Att vara själv nere på expeditionen var väl inget jag såg fram emot, men det gick bara fint. Fullt med mail att ta itu med och telefonen ringde hela tiden. Är så nöjd med mig själv eftersom jag fick höjt lönen hos en medlem med över 1500 kronor i månaden. Det är sådana här dagar man vet varför man jobbar fackligt.
 
Gick till Karma på lunchen och tog en grymme-Caesar. Fasen, vad gott det är! Satt där i min ensamhet och filosoferade, men det var riktigt trevligt. Åkte till gymmet efter jag jobbat klart, det var jobbigt där i dag, men vad gör väl det när det finns så trevliga personer att prata med där. Snygga är de också... En del.. ;)
 
Ägnade mig åt lite skönhetsvård när jag kom hem. Hårinpackning, peeling och ansiktsmask. Får se om man är lite snyggare i morgon. Nu sitter jag i soffan och mumsar jordgubbar. Tänk att det kan vara så jäkla gott! Skulle nog kunna äta det varje dag, tror jag.
 
Just det ja.. Gick ju till Clas Ohlson och köpte nytt skal till mobilen + ett displayskydd. Livstids garanti, 99 kronor. Ett fynd! När jag öppnade paketet fanns där TRE displayskydd. Vad ska jag med tre stycken till om det är livstids garanti!? Hihi..
 
Näh.. Nu ska jag sluta svamla. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: