Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En ledig dag, minsann.

Kategori:

Soooooovmorgon, det ska man ha när man är ledig. Jotack! Vaknade strax efter 06:30 i morse, men va fan? Det är pensionärsvarning på det! Tvingade mig att ligga kvar till 8, men sen gick jag upp och gjorde frukost. Skönt i alla fall att äta frukost i lugn och ro. Åkte till gymmet och testade nya solariet och tränade länge, länge. Det ska man göra när man är ledig har jag hört. ;D
 
Åkte och handlade kräftor på vägen hem och sen gick jag och pysslade lite hemma. Planterade om en stackars blomma, som jag har gått och tittat på nu ett bra tag. Hoppas han har det bättre i nya krukan. :)
 
Tog mig ett långt härligt bad och sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer förutom att tvätta och göra rent tvättmaskinen. Snacka om att ha en ledig dag! Lyckades dessutom knäppa på TV´n lagom till att se ett avsnitt av "Time Team" som jag inte sett innan. Underligt, trodde inte det fanns några jag hade missat. Heja Time Team!! 
 
Nu blir det soffan resten av kvällen och lite jordgubbar att snacksa med. Ja, jag är fortfarande nyttig, det är därför jag inte nämnt ordet vin i dag. Dricker nämligen Fun Light just nu. Det är då fan inget fun med det!
 
I morgon är det tänkt att den jävla trädgården ska få ett röj. Detta INNAN grannarna kommer och klagar på att det anläggs någon form av regnskog på tomten.
 
Så.. Puss på er!
 
 
 
Riktigt så fin är inte min regnskog...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: