Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ett måndagstisdagsinlägg...

Kategori:

Gårdagen blev ganska hektisk, faktiskt. Vi hade sommaravslutning på jobbet och jag var en av fem stycken i festkommittén. Själva festen började halv sju, men innan dess skulle det dukas och fixas och donas. Vi började runt 13-tiden och höll på i ett till gästerna anlände. Själva festen var väl så kus som man kan tänka sig en måndag när det dessutom är en Sverigematch i fotboll på kvällen. Halv nio rusade typ alla därifrån och kvar stod Forsgläntegänget och fick stå för disk och städning.



Kom hem strax efter halv tio och kunde se sista halvlek i matchen. Synd att vi förlorade, men jag vägrar vara en medgångssupporter, så jag hejar på de stiliga svenska pojkarna oavsett.

I dag har jag varit på facket och fortsatt med mina listor bland annat. Det är inte sant hur fort tiden går när man är där. Det finns att göra hela tiden. Kul!! Efter facket åkte jag till gymmet och körde ett litet rart pass. Så jäkla gott.

I morgon är jag tidig och ska hinna med både klipp och färg och förhoppningsvis gymmet. Eller städa här hemma? Borde jag egentligen gjort, men det får vänta tills på torsdag. Just det ja.. I morgon ska ortopeden ge domen. Borde ha någon form av betting under morgondagen om vad han kommer säga..

Nu ska jag slappa..


Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: