Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hemma igen!

Kategori:

Tänk egentligen vad tre dygn går fort. Nu är första deltävlingen i vår lilla cup avklarad och hör och häpna - jag ligger tvåa än så länge i totalen. Alla andra gånger har jag legat hjälplöst sist, så jag är mer än nöjd med min insats. I dag hade vi väl inte världsbra väder, men det gick ändå okej. Det som kännetecknar den här helgen är: regnkläder på, regnkläder av, regnkläder på, regnkläder av... Ja, ni hajar..
 
Förutom golf har vi hunnit dricka enorma mängder vin, spelat ett par, hundra partier skitgubbe, sett på fotboll, skrattat en hel del och ätit en hel del god mat. I dag stannade vi på Eurostop i Halmstad och käkade hamburgare på Max. Sådana ställen ger mig ångest, eftersom jag ser alla överviktiga personer som absolut inte borde vara där. Sen att jag satt där med min vin-plöffsmage, det är ju en helt annan sak. ;)
 
Nu har jag packat upp alla kläder, kört en maskin tvätt och tagit mig ett långt, varmt bad. Nu blir det soffan resten av kvällen och i morgon är det ju jobb igen.
 
Puss, alla söta!
 
 
Min vinnarmedalj - Äkta guld! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: