Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hemma igen...

Kategori:

Fy fasen vad det är tråkigt att köra bil själv. Speciellt i över två och en halv timma! Fick i alla fall sluta kursen tidigare än 16:00 och det var rätt skönt. Nog för att det var en bra kurs, men herregud vad trött i huvudet man blir av allt nytt. Nu sitter jag nyduschad i soffan och smuttar på ett glas rosé. Dessutom blir det hämtpizza till middag i dag. Passar in i mitt nya liv där jag mest sitter på röven. :D

Ska upp tidigt i morgon igen - golftävling 08:30. Hoppas fasen att vädret håller sig någotsånär okey. Sen måste jag städa i morgon också, har baskemej inte blivit gjort på över två veckor! Sunk!! Inte kul att behöva göra det på en lördag, men är ju uppbokad alla dagar sen.

Nu ska jag zappa lite..


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: