Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Inte 20 år längre... Eeeeeeller?!

Kategori:

Efter att ha kommit hemdrällandes närmare halv fem i morse, efter en riktigt jäkla kul kväll, så borde man kanske vara lite trött i dag? Jo, det är jag.. Lovar! Men, eftersom jag vägrar sabba en hel dag på grund av att ligga bakis, så har jag trotsat trötthet och huvudvärk. Började med att tvätta och städa bilen. Eller.. Det får nog kallas förtvätt, eller nåt för den blev inte så fin min lilla pärla. Får nog köra den genom biltvätten i morgon. Med bilen fixad, var en av mina två överhängande måsten jag har avklarade. Nästa är att ta itu med den förbannade trädgården. Fan, vad jag vill bo i lägenhet. Hatar trädgård och ogräshelvete. Funderar starkt på ett RUT-avdrag. 

När bilen var fixad tog jag mig en timmes promenad runt golfbanan. Borde kanske sprungit, men tror inte min kropp ska utsättas för hårdare motion än promenad i dag. ;D Resten av dagen hade jag tänkt att ligga i soffan och vara tämligen osocial, men tydligen dyker det upp besök här hemma strax. Inte vad jag tänkt, som sagt.. Men det får väl gå då.

I morgon börjar jag halv sju och det känns väl sådär att vara på jobbet till sex men har en del att fixa. Utvecklingssamtal, bland annat. Sen vore det ju bra om vi kunde bestämma hur vårt schema ska se ut till hösten, så jag kan planera mitt övriga liv. Stänger ju om 3 veckor, så det vore ju bra att lösa det nu.

Nästa vecka har jag en hel del inbokat. Tisdag ska vi ut och fira lite jubilarer på jobbet och onsdag ska jag göra mina ögonfransar så jag är snygg till midsommar. ;) Torsdag eftermiddag åker jag ju till Skåne och ska överleva tre dagar med golf. Eller.. Det blir väl mest vin, om jag känner mig själv och mina medresenärer rätt. ;P Ska försöka hinna till gymmet också. Hmm.. Det verkar som det blir på tisdag..

Nähä.. Nu ska jag tydligen vara social. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: