Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Styrelseutbildning

Kategori:

Ligger just nu i sängen i mitt rum på Lia Hof som ligger 8 km från Ullared. Jättefint ställe, som tidigare varit ett konvalescenthem. Tror renoveringen kostat en miljard, typ.. ;) Vi har ju som sagt styrelseutbildning och vi har haft riktigt intressanta diskussioner blandade med lite syslöjd. :) Dessutom har vi avnjutit en middag nu på kvällen. Vid frågan vad det serverades för middag blev svaret: kyckling och potatis. Vad har ni för öl?: lätt, mellan och starköl. Vad har ni för vin?: rött och vitt!! :D Hahah.. Märks att vi är i urskogen!! Vi avslutade kvällen med att spela spel och nu är det som sagt läggdags. Toa och dusch är i korridoren och jag bor längst bort så jag hoppas inte att jag blir kissnödig i natt. Puss på er och sov sött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: