Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Måndag, alltid lika kul?

Kategori:

Så underbart härligt att gå upp måndag klockan halv sex för att få åka till jobbet och vara där i ungefär 12 timmar - not! Dessutom hade jag fullt med underliga ploppar i hela ansiktet när jag vaknade. Finnar?! I min ålder!? Fan.. Räcker det inte med rynkor?! ;)  

I alla fall så kom jag allt till jobbet, med ploppar och påsar under ögonen. Hehe.. Håller ju på att städa inför sommarstängningen, så jag drog i gång det projektet redan direkt på morgonen. Dessutom passade jag på att lura mina gulliga kollegor till att möblera om. Riktigt bra, gud så kreativa vi är!

Fick gjort en del nytta på rasten. Bland annat fick jag äntligen kört bort till Freeport för att köpa mitt hårvax. Jobbigt att vara så snål så att jag måste åka dit i stället för att köpa det hos frisören. ;D Dessutom slank det med lite annat smått och gott när jag ändå var där.

Har dessutom hunnit med ett utvecklingssamtal i dag, som har varit uppskjutet hur länge som helst. Gott att ha det gjort.

Nu sitter jag i soffan och funderar över morgondagens outfit. Vi ska ju ut och äta på jobbet för att fira lite blivande pensionärer och annat. Åker och tränar efter facket, så då måste jag ju packa det redan i kväll eftersom jag inte hinner hem  Äh.. förresten.. Hur snygg måste man vara i Kungsbacka en tisdag klockan 18:30? Skitsnygg..?

Jävligt kul att det regnar som faaaaan och tydligen ska regna hela jäkla midsommar nere i Skåne. BAJS!! Jag vil ha sol! Ska det vara så jävla svårt!???

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: