Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Men, va´ faaaaan? Glömde jag berätta om skorna i går?!

Kategori:

Det dök ju upp ett par skor till i mitt liv i går. Nu har jag alltså två par.. ;D Jag gick i godan ro i korridoren på jobbet. Då, helt plötsligt kom en tjej från ett sånt där "Sälja jobbskor-ställe" inglidandes. Ah.. Kärringskor, tänkte jag vid första anblicken och tänkte gått i väg. (NEJ, JAG ÄR INGEN KÄRRING. TYST MED ER!!)  DÅ.. Där var de! Så jääääkla läckra, svarta sandaler med klack. Rätt så jävla svinläckra, faktiskt. Nu är de mina och de kommer att komplettera min outfit på lördag, då jag är utbjuden på middag och party av en snäll kompis som tydligen tycker att det är något att fira att jag fyllt 23. :D Jag kommer ju antagligen vara snyggast i stan.. Hehe..

I dag har jag inte köpt något alls, förutom fredagsfika tills i morgon. Nu kunde jag ju briljerat med mina enorma bak-konster och svängt ihop en kaka lite lätt, men eftersom jag tillhör kategorin människor som tycker man ska gynna de människor som har bakning till yrke, så blidde det köpekakor/ tårtor. Vill ju inte heller skryta allt för mycket på jobbet med mina exeptionellt goda bakverk.. Ähuumm.. Hihi..

Nu sitter jag och kollar på lite foton och inser hur mycket jag sörjer mitt blonda hår. Jo, jag är jättenöjd med färgen som bästa Stina förser mig med, men ändå.. Blont är blont.. Fast slitet hår är fult och därför får jag ju låta bli ett tag nu dååå.... :´-(

Tänkte ändå lägga upp ett par blondbilder, så kan ni också vara med och sörja... Delad glädje är dubbel glädje och delad sorg är roligare för mig.. Eller nå´t..?


Puss på er nu, sötproppar..



Blond i London.



Blond på bröllop i Hanhals.



Blond i Rom.



Blond hos trevlig jobbkompis i Varla.



Blond på kräftskiva i Fjärås.



På väg att bli blond hos bästa Stina.



Beige hemma.. Äh.. Rätt okey ändå.. Väl?! :)

Kommentarer

  • jeenfa säger:

    FINA FINA FINA ANN-BRITT :)

    2012-06-14 | 22:30:30
  • Ambjitt säger:

    Gulliga, bästa Jenfa! <3

    2012-06-15 | 19:15:44

Kommentera inlägget här: