Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Midsommarlunch

Kategori:

Då var årets midsommarlunch avklarad och jag behöll NÄSTAN lugnet i år. Det finns ju vissa människor som bara inte kan låta bli att lägga sig i, men i år klarade jag mig i alla fall utan vredesutbrott som tidigare år. Mumsat sill och potatis och ägg och glass med jordgubbar. fy fan, jag ser ut som en gravid flodhäst efter alla jävla fester och studenter och kalas som varit nu det sista. Har nog lagt påä mig typ 2-3 kilo, så efter midsommarhelgen ska den här tanten gå på deff ett par veckor.
 
Efter jobbet, trött som en gnu, åkte jag till Mia och fixade mina fransar. Nu är jag snygg ett par dagar till. ;) Åkte hem och drog ihop en mumsig pastarätt med bacon och mums. Ni ser... Mat igen.. ;) Har packat väskan inför Skånetrippen - nästan i alla fall och sen har jag gjort lite allmän skönhetsvård. Nu bloggar jag, kollar Simpsons och målar naglarna samtidigt. Tur man är kvinna. ;) I morgon börjar jag halv 7, slutar halv 2 och sen blir det lite ränn på stan för att göra lite ärenden. 15:45 går bilen till Skåne för golf och vin och käckt umgänge. Mest vin hoppas jag..
 
Fan.. Nu kom jag på att jag måste ladda kameran. Går och gör det innan jag glömmer...
 
 
Hörs kanske lite sporadiskt nu ett par dagar.
 
 
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: