Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mjölk och kakor...

Kategori:

Tidig på jobbet och knappt några barn, rätt gott med en sådan dag faktiskt. Har mest flummat runt tills det var dags att sluta 13:45. Direkt efter jobbet hade jag en dejt med världens bästa frisör som hade det stora nöjet ett hitta en ny färg att pigga till tanten med. Slutresultatet blev som vanligt alldeles prima. :) Mitt i klippandet, ringde ortopeden. Hurra, äntligen får jag veta felet...!! Eller, nej.. Det fanns tydligen inga avvikelser när de mätte de där nervimpulserna. De fungerade mer än bra. Har jag ont i nacken, tro? Det KAN ju komma därifrån.. Men va fan i helvetes jävla skit jag har inte ont nå´n jävla stans förutom i ett ringfinger som ser ut som en böjd prinskorv!!!!

Morrmorrmorrmorrmorr!!! Ny remiss till handkirurgen i Varberg. Får man döda någon?!! Åkte till gymmet i ren aggression och körde ett fint pass som lär kännas i morgon.. ;P Fastän jag tränade på som faaan, var jag fortfarande sur när jag kom hem. Fortsatte med att städa hela huset, fortfarande lika grinig. Nu är jag klar med det och har duschat och tagit mig en macka. Schysst middag, väl? Nu är jag inte sur längre, utan tycker mest synd om mig. Därför har jag just hämtat kakor och mjölk som jag ska gotta mig med framför tv´n. Glutenfria, men det får väl gå.. ;)

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: