Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nationaldagsfirande

Kategori:

I dag har jag firat vår nationaldag på golfbanan. Hamnade i samma boll som två riktigt goa´gubbar från Falun. Har temejtusan aldrig garvat så mycket på en golfbana. Haha, sicka stollar! Golfen gick hyfsat, men jag hade svårt att koncentrera mig mellan skrattanfallen.

Nu har jag käkat grymmegoa middagen: grillad halloumi och grillad sparris till förrätt och fiskspett med pressad potatis till huvudrätt. Bra sätt att fira nationaldagen på. Nu ska jag vila lite och sen ska jag packa för min nya kurs jag ska åka iväg på tidigt i morgon bitti. Den här gången åker hela styrelsen till Lia Hof, som ligger nedanför Ullared, typ. Ska bli trevligt.

Annars händer det inte mycket mer i kväll. Lite manikyr och soffläge, tror jag blir passande.

Ha det så braaaaa.....!


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: