Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Solen har minsann visat sig i dag!

Kategori:

Blå himmel och sol. Det är väl bara för att jag har kört inomhusaktiviteter i dag, antar jag. Lagen om all jävlighet existerar ju som vi alla känner till. Har jobbat med våra webbsidor i dag, kombinerat med att köra runt och fixat presenter till diverse arbetskamrater. En bra arbetsdag och jag hann med ALLT som jag skulle fixa innan semestern. Gott! Köpte en kartong jordgubbar som jag började moffsa i mig, med resultatet att jag drägglade jordgubbssaft över hela min föredetta vita tröja. Nu ligger den med fläckborttagningsspray i badrummet och man kan ju hoppas att den blir ren. :D
 
Åkte till gymmet efter jobbet och körde ett gott pass. Behövligt nu, efter en hel veckas frånvaro. Nu har jag ju golfat några dagar, men det känns ändå som jag bara har slappat. Skit i det, nu blir det gym varje dag resten av veckan. Prima!! 
 
Åkte hem och städade. Fan, vad gott att ha det gjort. Det innebär att jag slipper det på fredag när jag har en ledig dag. HA!!
 
För övrigt är jag inne på min nyttiga dag nummer två. Havregrynsgröt till frukost, Keso med rostbiff och sallad till lunch, jordgubbar till mellis och till middag gjorde jag en übergod stark kycklinggryta med gröna linser och quinoa. Mmmmm.. Jag är för bra! Sen att jag är jävligt godissugen just nu är väl bara att skita i? ;D
 
I morgon ska jag vara nere på expeditionen. Alla är ju lediga, så jag kommer få sitta där själv. Funderar på en lunch på stan, men sitta där själv? Folk kommer ju tro att jag inte har några vänner...
 
Nix, nu ska jag fixa lite och sen ska jag se på Morden i Midsomer. Det är sommar det!
 
 
Puss!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: