Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Strandbaden

Kategori:


Inledde lördagen med att gå upp tidigt och åka till gymmet. Gott att vara igång igen efter nå´n veckas hattande. Hem och duschade och packade och sen var det dags för den hemliga resan.

Den hemliga resan tog oss till Strandbaden i Falkenberg. På vägen ner stannade vi på Laxbutiken och åt lunch. Så jädra gott! När vi kom ner, så inledde vi med att gå till simhallen för att bada. Eftersom jag hatar att bada, så är jag nöjd med prestationen.. ;)

Sen var det dax att bli snygg och sen var det middag i restaurangen. Ryktet sa att Martin Stenmarck var på hotellet och mitt mission blev ju givetvis att leta upp honom. Jodå.. När vi satt och åt så gick han igen om restaurangen. Kunde ju inte gärna springa efter honom, men jag tänkte att kvällen är ju lång..

Efter mycket god mat och dryck så var jag redo för jakten.. Och...



Ta daaaaaaa...!! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: