Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Studentfirande!

Kategori:

Det är ju inte alltid man kan dra i sig stora mängder rosévin på en tisdag, men om man firat student och det dessutom är helgdag i morgon så kan man det! Har haft en semesterdag i dag och inledde med att åka till gymmet. Har ju inte varit där så mycket nu, eftersom det är lite andra åtaganden i mitt liv. Typ jobb å fack. Man borde varit rik och känd, så man kunde fått vara på gymmet som en del i ens jobb. PT och egen kock. Det hade jag gillat...

Nu sitter jag och kollar fotbollen... Eller, nja.. Sitter ju med datorn i knät och bloggar, så jag kollar ju inte så mycket på TV´n, men jag vet att det står 1-1.

I morgon blir det sovmorgon och sen har jag en golftid 11:50. Gäller ju att bevara den oooootroliga formen man är i.. ;D Hahahah..

Usch.. har inget vettigt att säga -  i dag heller.. ;)


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: