Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tagga inför matchen..!!

Kategori:

Fredag och en underbart härlig dag på jobbet. Alla var glada och lyckliga. Kanske kan berott på solen som vågade sig fram? Vad vet jag... Inledde dock morgonen riktigt shitty. Lyckades med konststycket att försova mig, vilket ALDRIG händer. Drömde kanske nå´t trevligt? Fick rafsat på mig lite kläder i all hast och tyckte det var något som kändes konstigt. På lunchen kom jag på vad det var för fel. Ena bygeln i BH´n var borta, jag var snetuttad.. Nu har jag ju inga tuttar, men ändå. Konstig känsla. Nu är favvo-BH´n som jag köpte i London av alla ställen borta. Sorg i huset!!

Efter en dags fnissande och halvt slappande så drog jag till gymmet. Trampade på rejält på cykeln i en timma och sen körde jag rygg och axlar. Insåg att jag måste vara den tjej som svettas mest av alla i hela världen. Det kan ju vara bra att det syns att man jobbar, men lite ofräscht är det allt.

Väl hemma korkade jag upp rosét och tog en kaaaaaall dusch. Har klätt upp mig riktigt fint inför kvällen, eftersom jag tog på mig min fina, FIIIIIINA matchtröja. Kanske ska skita i klänning i morgon på krogen och ta den då med? ;D

Efter ett halvt ton tacos är det nu dax att börja tagga inför matchen.. HEJA SVERIGE!! Om det skiter sig, kan vi alltid trösta oss med att killarna är lika snygga oavsett vinst eller förlust! ;)

Puss alla söta...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: