Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Är det ALLTID söndag!?

Kategori:

Det känns så i alla fall. Inte så att jag inte gillar dem, men det känns som om det finns fler söndagar än övriga dagar? Nåväl.. Jag har varit ytterst ambitiös i dag. Ställde klockan och gick upp och putsade fönster och bytte lite gardiner. Är världsdålig på att putsa, men eftersom det ändå började regna så fort som jag var klar, så skit samma. Nu får de se ut så. När jag var klar med det så drog jag till gymmet. Ett riktigt gott pass i dag igen och nu är tamejfan tanten i en synnerligen god form. En underbar känsla.

Nu sitter jag i soffan och kollar in lite uppslag för mitt sovrum. Vill ha/ göra en cool sänggavel. En sån som lixom sitter lös på väggen. Googlar lite och känner mig som Lulu Carter. Fast utan läppfyllnad.. ;)

Om en stund blir det middag - fiskgratäng. Muuuuummmmssssss...!! Sen ska jag försöka se klart på sista Pirates-filmen som jag började ladda ner för över ett dygn sen. Tror Telia håller på mina Mb.. Segt som sirap..!!


Puss på er... Ni TVÅ som tydligen fortfarande läser min Blogg..! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: