Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Arbetsveckan är redan avklarad :)

Kategori:

Har ju haft en rejält hektisk vecka och funderade allvarligt ett tag på vad jag håller på med. I går var det vanlig arbetsdag och sen stack jag direkt på årsmöte. Blev omvald på två år - yihoo..! Det är jag glad för. Var inte hemma förrän efter 9 på kvällen. Dusch och sen var det bara att sova. I dag har jag haft min dag på facket. Inledde med samverkansgrupp i enheten, stack ner till expeditionen för att börja förbereda den utbildningen som jag och Helen ska hålla i mitten av april. Klockan 2 var det dags för den lokala samverkansgruppen och klockan 5 stack jag hem för att städa...

Den gulliga överraskningen jag fick under dagen, var att mina kollegor messade mig och sa att jag kunde vara ledig i morgon om jag vill. Ska ju till Varberg och göra magnetröntgen och tanken var att jag skulle jobbat halvdag först. MEN, fick alltså vara ledig.. Bästa, bästa jobbkompisar!!!

Nu ser jag fram mot en liten sovmorgon och ett pass på gymmet på förmiddagen. Sen får jag uthärda sjukhuset, men sen ska jag träffa bästa Totte i Göteborg och sen gå på Thåström.. Äntligen..!!!

Nu ska jag kolla på tv och fixa naglarna. Ha en fin kväll, hörni..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: