Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dop

Kategori:

Då var lilla fisungen Minna döpt nu då. Synnerligen välartat barn som inte grät en enda gång i kyrkan. Å andra sidan hade hon ju inte en chans att göra sig hörd, eftersom den andra ungen som skulle döpas skrek som en mistlur. :) Efter själva dopet gick vi till församlingshemmet och mumsade landgång och rosa prinsesstårta.. Gott!
Minna fick världens fulaste stol i present, men jag lydde bara order när jag köpte den. Hon verkade i alla fall trivas när hon fick sitta i den..

Hann med att springa min lilla slinga runt golfbanan innan vi åkte på dopet. 4,2 kilometer är ju inte såååå mycket, men det kändes änna segt i dag. Kan det berott på vinet i går?! Jävla skit... :( Lyckades dessutom sätta på mitt stödbandage så att det slet upp ett stort sår på benet. Blodvite... Fan, vad klantig jag äääärrrrrrrr....

Nu har jag dessutom äntligen kommit in på Skatteverkets webbsida och kollat skatteåterbäringen. Gott med lite kosing lagom till sommaren...

Nu blir det soffa + TV + thaimat och kaaaaanske ett glas rosé eller två... Eller tre..

Puss!


   

Kommentarer

  • jennifer säger:

    åh vilken sötis:)

    2012-03-25 | 16:57:24
  • Anonym säger:

    Jaaaaa....! :D

    2012-03-25 | 19:07:48
  • Ansku säger:

    Minna's dop jaa... Kul att ni kom och gillade det som bjöds... ;)

    2012-04-08 | 23:45:19

Kommentera inlägget här: