Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Effektiv

Kategori:

Vet inte om det är för min vita månad som jag känner mig så effektiv, eller om det beror på att det är vår? I varje fall känner jag mig på topp nu. Har varit på gymmet och presterat bättre än bra både lördag och söndag. I dag har jag dessutom tvättat och städat bilen och läst matten som har hängt över mig några dagar nu. Gött!

Kommande vecka blir mer än överfull. Är redan trött innan den börjat, så hoppas min energi håller i sig. Ska jobba, gå till tandis, jobba fackligt + ha årsmöte med facket, göra ögonfransar, magnetröntga handen och sen avsluta arbetsveckan med att kolla på Thåström på Trägår´n. Dessutom vill jag ju gärna hinna träna ett gäng gånger nu när jag är i ett sånt gött flooooooow.. Hehe..

Nu ska jag sitta på häcken innan jag går och stryker lite kläder och sen ska göra en liten experimentmiddag. Kycklinglasagne... Hmmm.. får återkomma om resultatet.

Ha nu en härlig söndag och njut av det faktum att det är vår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: