Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En bra dag!

Kategori:

I dag har det varit styrelsemöte igen. Riktigt givande samtal i dag och som vanligt väldigt intressant. Åt lunch på Naan och tog Sushi för första gången på väldigt många år. Tyckte dessutom att det var gott, det tyckte jag inte sist. :) På lunchrasten hann jag dessutom köpa ett par jeans. Såna där slitna, åtsittande som jag tror att jag är för gammal för. Äh, skit samma..!!
Har dessutom träffat tjejgänget nu på eftermiddagen. Tog en Ceasarsallad på Pasha, så i dag har det bara blivit mat på stan. Lyxigt värre.. ;) Dessutom har vi ju fnissar en hel del. Sanslöst att man blir 15 år igen så fort vi ses. Kul!!
Nu är jag hemma och tar det lugnt. I morgon är det jobb igen och sen är det gymtime efter två dagars vila.
Puss på er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: