Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Fredag, vilken underbar dag...

Kategori:

Härliga, underbara fredag... Solsken och vår, kan man bli annat än på gott humör? Dagen har förflutit på helt okey, med både jobb och träning. Dessutom har jag varit och handlat vårblommor som ska planteras i helgen.

I går blev det ju ingen blogg, men det beror på att jag inte var hemma förrän 10 på kvällen. Först jobbade jag och sen var det Valkretsombudsmöte i Halmstad klockan 6. Dimmigt som attan att köra både dit och hem, men det gick okey...

I morgon är det dop för lilla söta Minna. Slog in paket åt henne förut i kväll - ett sexkantigt!!! Hur lätt är det?! Inte alls, faktiskt.. Ska dessutom dra igång springkarriären utomhus i morgon. Kört en gång utomhus innan i år, men nu är ju vädret mer i min smak.

Nu har jag precis käkat kräftor med vitlöksbröd. Stinker riktigt illa, men gott var det. Sitter i soffan och smuttar rosé. Har bestämt att jag INTE ska sabba mitt goda humör med att försöka gå in på Skatteverkets sida.. ;) Dessutom ska jag se Avatar... Ja, jag VEEEET att jag är ensam i hela Sverige med att inte ha sett den, man jag har faktiskt andra intresse i livet än TV och film... Typ vin och choklad! :D

Puss godingar!



Kommentarer

  • Åsa säger:

    Vit månad??

    2012-03-23 | 20:59:07
  • Anonym säger:

    Vit två och en halv vecka... :)

    2012-03-24 | 17:50:57

Kommentera inlägget här: