Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I morgon är det slut på den väldigt blonda eran...

Kategori:

Vi får se vad det blir för färg. Just nu har jag ingen aning och det suger... :( Vägrar skaffa någon beige tant-färg, men samtidigt kan jag ju inte komma med nå´t alldeles uppåt väggarna galet... SUCK!! Litar på bästa Christina och är övertygad om att det blir skitsnyggt, vad hon än hittar på..

I dag har jag gått lös på en rabatt på jobbet. Höll fan på att bli galen på hur den ser ut. Fast, det är ju inte ens halvklart trots att flera barn hjälpte till. ;) Sen var det visst punka på skottkärran, så när jag skulle köra och tömma den så gick det inte. Fortsättning följer i morgon.

Jobbet ja... Ny mus upphittad. På Myrans toa den här gången. NAJS!! ;)

Gymmade efter jobbet och tydligen hade det varit doping-razzia både i går och i förrgår. Synd att jag missade den, hade ju varit lite spännande. De hade i alla fall inte hittat något olagligt...

Nu ska jag kolla en stund på TV.. Är fast i Extreme makeover weightloss på Sjuan.. Så jäkla kul att se dessa människor som går ner typ 100 kilo på ett år. Bra jobbat!


Puss och kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: