Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jääääädrar vad man hinner mycket på en dag...

Kategori:

Gött att sitta på kvällen och inse hur mycket man hinner med på en ledig dag om man bara vill. Inledde dagen med att åka till Kungsmässan. Behövde något för min röda, jävla näsa och tänkte att de på Kicks säkert kunde hjälpa mig... Jajjemän, det kunde de allt. 875 kronor fattigare klev jag ut därifrån och tog sikte på Kapp Ahl där jag spanat in en tunika för 199 spänn. Riktigt överkomligt pris. Väl där, så fanns den ju inte kvar. :( Sura steg gick mot Melrose, en affär som brukar göra mig glad. Både av att de har käck personal och fina kläder. Hittade en finfin tunika/klänning i en ljus offwhite nyans. Perfekt till mina slitna jeans... Något dyrare än den på Kapp Ahl, men det kostar ju att ligga på topp... ;)

Efter shoppingen åkte jag till kyrkogården och gjorde vårfint där och sen drog jag till gymmet. Solade, körde en timmes kondition och sen var det benens tur att få en rejäl omgång. Efter gymmet åkte jag hem och fortsatte min planteringstour - denna gången i krukorna på trappen. Fiiiiiiiint! Dusch och mat och sen till Ica Maxi för att storhandla. Så gott med massor med mat hemma!!

Mat ja.. Dagens middag blev pestoöverbakad kycklingfilé med quinoa och broccoli. Försöker att vara lite extra nyttig nu när det blivit slarv i flera dagar...

Just det ja... Köpte ju inte BARA rödnäsa-smink. Ett jättefräckt rött läppstift blev det oxå. Nu ska jag bara våga använda det.. ;)


Ha en gooooo söndag och glöm inte att vi har ändrat klockan!!


Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: