Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jag är legitimerad... Jajjemän!

Kategori:

Då dök äntligen min lärarleg upp på mailen. Drygt 7 månader sedan jag ansökte, men nu jädrar har jag den! Är alltså numera legitimerad förskollärare. Fint ska det va´... ;)

Annars har dagen varit prima. Gjort min dag nere på facket och det är naaajjjjs som vanligt. Var på apoteket på rasten för att jag skulle köpa Bio oil, eller vad den nu heter. Ska tydligen vara bra för allt. Ärr, finnar, torr hud... You name it.. Ja, vi får se..

Just det ja... Det var ju inte det jag skulle skriva om utan att jag var på väg till hjälpmedelscentralen :( på husläkarna, för att köpa den sexiga hudfärgade tejpen jag ska ha runt fingret. Hittade en skojig illröd likadan tejp... Dubbelt så mycket och nästan halva priset mot husläkarna... Yeah..! Tänk vad trendig jag kommer bli med ett rött finger? Matchar ju mitt nya läppstift! :D Hahahah...

Har hunnit med gymmet, men har käkat på tok för lite i dag för att kunna prestera på topp. Att jag aldrig lär mig att jag inte kan käka lågkalorikäk när jag ska gymma.. Silly meeeeeeee..... :( Jaja.. Nå´n liten muskel fick la sitt hoppas jag.

Nu är det dessutom snart dax för hårfärgsbyte och jag har fortfarande inte kommit på nån bra färg. Alla idéer emottages tacksamt...


Kommentarer

  • Åsa säger:

    Det var ett jäkla tjat om den där legitimationen. Jag tror du gjort den själv.

    2012-03-27 | 21:21:49
  • Ambjitt säger:

    Hahaha.. Avis, avis, AAAAAAAVVVVISSSS!!!

    2012-03-28 | 18:49:56

Kommentera inlägget här: