Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Krogen i går, golfvirituos i dag...

Kategori:

Hade en trevlig kväll på stan i går med lilla Linda. Inledde på Harrys där vi käkade och tjötade skit. Träffade trevliga människor och hällde i oss alldeles för mycket alkohol. Sen gick vi krogrunda i stora staden Kungsbacka. Drack lite mer på alla platser vi besökte och sen var det dags att åka hem. I dag hoppar jag nog vinet till maten, om vi säger så... ;D

I dag har jag hasat mig runt Gräppås. Första gången på sommargreener. Det gick faktiskt helt okey. Slog jättefina slag, men åt lite fel håll. Man kan ju faktiskt inte få allt. ;) Nu har jag legat i soffan med en filt över mig, för att försöka få lite värme i den stelfrusna kroppen. Var ju inte varmt ute i dag precis!!!

I kväll blir det grillat och potatisgratäng och sen står det en bytta B&J och väntar på mig i frysen. Eller, det står två byttor... En beprövad och en ny som ska testas.. Får se vad det blir!

Annars ska jag göra så lite som möjligt i dag. Äta och slappa. Tror den här kvinnan behöver en sån dag. I morgon blir det gymmet igen. Två dåliga träningsveckor på raken... Fattas antingen timmar på dygnet, eller dagar i veckan för att jag ska hinna allt. Å andra sidan så är väl tre gånger i veckan okey för de flesta normala personer, eller? ;)

Verkar dessutom som om jag kommer gå till jobbet nästa vecka också. Tipset skiter sig visst även denna lördag...

Just det ja.. Ni ska få se de söta djuren som bor här ute... ;)

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: