Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ljust och fräscht

Kategori:

I går var jag på "Ljust och fräscht" med några goa jobbisar. Var först och käkade på Pasta + och sen begav vi oss till Scandinavium för att skratta i några timmar. Jäklar vad kul det var! Skrattade hejdlöst i nästan två timmar. Se den om ni får chansen...

I dag är det Mello-final och grillsäsongspremiär. Nice..! Har dessutom dragit igång min vita månad, där jag bestämt mig för att låta bli vinet. Kändes faktiskt direkt i morse att jag inte vinade i går. På gymmet, alltså... Orkade som fan och det ska jag tänka på varje gång jag blir sugen på att dricka. Som typ i kväll..

Har gjort rent mina vinterdojor och nu SKA det vara vår. Såg små, små gröna blad i gräsmattan förut och jag VET att det är krokusar. Krokus = VÅÅÅÅÅÅR!!! Nu ska jag BARA använda vårskor hädanefter. Dessutom är det ett säkert vårtecken att jag börjar leta tatueringar. Har några tankar på hur den ska se ut, så nu måste jag bara kontakta världens bästa Madde så att hon kan göra den.

Annars händer det inte så mycket i dag. Håller på att göra i ordning mina naglar och sen KANSKE jag ska läsa lite matte.

Ha en toppendag, go vänner...


Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: