Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Måndag och trött som vanligt...

Kategori:

Lång jäddra måndag är avklarad. 06:30-18:00... Huuu... Fast det har ändå varit en bra dag. Goa´ungar och käcka kollegor gör att man klarar det mesta. Har dessutom suttit i möte och försökt få till våra lönekriterier... Ja, Lärarförbundets medlemmars, alltså... Inte klart ännu, fortsättning följer om två veckor. Spännande..

Sen hade vi vårt måndagsmöte på avdelningen och min redan överfulla kalender fick några nya datum inbokade i sig. Kul att gå på utbildningar och lära sig nytt, men nu börjar jag få VÄL mycket att göra. Sen är det ju alla läkarbesök som ska hinnas med också.. My God!

I morgon är det styrelsemöte med Lärarförbundet och sen blir det en eftermiddagsdejt med gamla tjejgänget på Pascha Lounge klockan 5. Ska bli kul att träffas och skvallra lite. 15 år på nytt.... ;)

Nu är det soffa och mysbrallor som gäller resten av kvällen. Gooooott!!

Ha en härlig måndag, godingar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: