Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nya kläder

Kategori:

Hämtade ut mitt paket med kläder som jag har beställt. Allt passade och jag är SÅ nöjd. Vanliga vardagskläder den här gången: jeans och toppar och tröjor. Inte en enda klänning! Jag är nästan stolt över mig själv... ;) Nu väntar jag bara in mina dojor som jag beställt. Heja vårkläder...!!!

Annars har dagen flutit på lugnt utan några större incidenter. Var på gymmet efter jobbet och det kändes gott. När jag kom hem låg ett kuvert från Landstinget och väntade på mig. Min tid för träff med ortopeden igen. EN MÅNAD efter jag ska röntga mig. Hallå? Har de fattat att jag har ONT!?? Jösses...

I morgon är det dax för studiedag och fortsatt arbete med Läroplanen. Hoppas det blir en givande dag.

Nu ska jag slappa..! Puss på er...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: