Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Skituppkoppling :(

Kategori:

Då blir det blogg via MMS i dag. Har strul med den trådlösa uppkopplingen och det är grymt irriterande..! :( Tur man har mobilen..! :) I dag har jag hunnit med en hel del. Slutade tidigt och åkte direkt till Mia och gjorde mina fransar. Sen åkte jag direkt till gymmet och körde en timma kondition. Gött! Hem och duschade och käkade och sen var det dax för Frölunda på TV.. Tur man är kvinna och kan göra två saker samtidigt..! ;) Har dessutom bokat in en Make-up rådgivning på Kicks på söndag. Ska dit med bästa Jennifer och det ska bli jättetrevligt. Behöver en ny vårlook nu. I morgon blir det en lång dag. Först jobb och sen direkt på möte i Halmstad med Lärarförbundet. Lär vara trött på fredag, men det får väl gå.. Fredag ja.. Är lite sugen på att se Nostra Love när de spelar på fredag om tre veckor i Göteborg. Undrar om man kan få med nån kompis!? Nä.. Nu ska jag chilla! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: